呢個係我現在的強勁雙下巴,我要整走佢!

第二日,今日忙碌工作的一天,但一啲都無影響我既食欲~
早餐:OK仔芝士火腿三文治+熱檸茶
午餐:咸魚肉餅煲仔飯+凍檸茶
下午茶:半包小老板紫菜
晚餐:意大利餐(量不多,但好滯)
今日體重:132.8
鄭多燕系列:
PART3

第三日,今日澳門天氣真係經歷一年四季,
今朝起身伸個懶腰,見到有陽光喎,突然醒神哂~
去到中午出食飯戈陣,我後悔了,夏天來了~
每日就成三十几度既日子返來了~SHIT!!!!
不過下午突然個天黑哂,好似有外星人要降落咁~
之後就突然爆雨,放工後又出返個太陽,想點?!
早餐:冬姑湯米+凍檸茶
午餐:阿里巴巴焗雞扒飯+凍檸樂(大熱天時呀~)
晚餐:自家煲十穀粥+小小炒米粉+几舊炸雞卷
飯後甜品:惡毒既楊枝金露小丸子半碗
今日體重:(飲水後磅) 134 (FXXK!!!!)
鄭多燕系列:PART3  +  10分鐘腰腹集中

第四日,勞動節假期,休息一天~
早餐:老麥新出既腸仔早晨全餐
午餐:去左通淋巴,好爽
下午茶:熱奶茶一杯
晚餐:住家清淡飯餸

第五日,今日天氣突然轉涼,天文台話最低得16度几喎~
真的反常了,雖然係咁,但今日唔可以比自己再懶~
早餐:淨腸粉齊醬+熱奶茶
午餐:燒肉切雞飯
下午茶:同事請食葡撻+2條迷你蛋卷
晚餐:住家清淡飯餸
鄭多燕系列:PART3 + 10分鐘全身及PAT PAT

五日小檢討,點解我所食既野一啲都無節制?
由下星期起我要整理吓個餐單,
基本上我唔想特別減少邊啲食物,
要從飲品入手,少啲飲奶茶檸茶,
平日我就每日基本二杯呢類型飲料,
依家希望減至一杯先,一步一步泥丫嘛!
早餐午餐因為都要出面食,唯有八成飽算,
晚餐就儘量提前食同埋食少啲飯類肉類咁喇~
應該都算係輕鬆掛?!

arrow
arrow
    全站熱搜

    bonitanadia 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()