睇返次自己上次寫既BLOG, 係2012年的九月份。
當時自己實牙實齒咁話要跳"鄭多燕"減肥, 最後......不了了之.....
今日, 終於再上磅, 望住個數字.....心裡講左句粗口。
真係肥到XZY>C#&%*(......

現在,由今日起,我決定要回歸減肥!!
跟住我同老公講:你或者會呃我,但牛仔褲係唔會呃我架!

依家,我要勤啲寫BLOG,作為自己的減肥記錄吧!

 



 

 

 


2013-4-28 (第一日)
早餐:老麥早晨全餐+熱奶茶
午餐:菠蘿油+黑糖奶茶
下午17:30 鄭多燕時間,今次跳佢個PART3,
主要係手臂位,但腳都有用到,所以几累吓~
晚餐:泰國餐+青檸梳打X2杯
宵夜:一杯紅酒

 




 
arrow
arrow
    全站熱搜

    bonitanadia 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()